Energimyndighetens beställargrupp - BeBo

Idag & imorgon (8/9-9/9) har vi Energimyndighetens beställargrupp hos oss i Örebro. Viktiga diskussioner och som vanligt sägs en massa väsentligheter på mat och kafferaster. Att få input från Uppsalahem,Sigtunahem, Falubostäder m fl. är väldigt värdefullt.

Känns som väl använd tid att träffa mina branschkollegor.Gruppen är till för er för att på effektivt sätt driva energiprojekt som sedan kan appliceras i övriga bostadsSverige.

Jag tar tacksamt emot förslag på teknikprojekt som jag kan framföra till gruppen.
Det är enkelt , skriv en kort kommentar med förslaget så lovar jag att ta med frågan till gruppen och besvara den som lämnat förslaget

www.bebostad.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0